Forum Forum klanu Siewcy_Wiatru na serwie MYKO i USKO
co tu duzo mówić jesteśmy najlepsi ;]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wojenka...

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu Siewcy_Wiatru na serwie MYKO i USKO Strona Główna -> Archiwum-O wszystkim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buhu
Siewca Wiatru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KcK

PostWysłany: Czw 12:41, 28 Gru 2006    Temat postu: wojenka...

Panowie! Koral podjal wazny temat! teraz priorytetem sa pelerynki a co sie z tym wiaze NP! kupowanie kupowaniem wiele to nam nie pomoze bo max mozna kupic do 600NP ale wojna jest wazna! wiadomo ze narazie roznie bywa czasem po wojnie jestesmy na plus czasem na minus! ale tam sie traci najmniej NP i expa (jesli tychze NP zabraknie) a zyskuje sie cos bardzo cennego czego kupic sie nie da- DOŚWIADCZENIE!!!
Pany wiemy wszyscy ze najwiecej NP bedziemy nabijac w CZ ale zeby tam cos zdzialac trzeba umiec grac przeciw karusiastym! to nie jest granie jak z ak albo tw! poprostu tam jest zywy przeciwnik i trzeba wiedziec co gdzie kiedy przed kim uciekac kogo atakowac! a tego nie dowiemy sie tylko z rozmowy z innymi poprostu trzeba tego doswiadczyc! dlatego podpisuje sie pod wypowiedzia Korala obiema rekami - PORA NA WOJNE PANOWIE! i fakt ten powinien szczegolnie tyczyć priestów bo to oni sa duza sila w party przeciw karusom! Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michues
Administrator



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 13:46, 28 Gru 2006    Temat postu:

zameczycie tych priestow ;P zreszta bardzo dobrze bo slabo sie udzielaja... a co do wojny to zawsze jakies doswiadczenia dochodza...heh na tych lagach to beda zupelnie nowe doswiadczenia oczywiscie jesli piatkowa wojna nie zostanie odwolana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mekel
Rycerz zakonny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 13:53, 28 Gru 2006    Temat postu:

Jeśli chodzi o mnie to ja se do CZ moge chodzić z dobrym składem .... siąde w obozie i na odległość buffa dam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zydar
Knecht



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 23:12, 05 Sty 2007    Temat postu:

Co do cz to panowie mozna tam chodzic ale trzeba byc zgranym. Jedna mała rada zeby najlepiej wiedziec przed kim uciekaw w cz to mozna wejsc na ranking i zobaczyc kto ile ma czego chodzi mi o karosow oczywiscie trzeba jeszcze wiedziec kto jaka nosi zbroje ale z tym chyba nie macie problemow. Ale najlepszym sposobem na rozpoznanie wroga jest oczywiscie sprobowanie jak sie nim gra ja grale nie raz karusami i wiem kto jest dobry przed kim uciekac i wogole wiec sprobojcie i wykanjcie cos w zaszadie "rozpoznanie wroga" mi to bardzo pomoglo i wiem kogo moge a kogo nie moeg atakowac w cz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkBuffer
Rycerz zakonny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 8:51, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ale po co aż 3 posty men ;]

EDIT:
Ja za jakiś miesiąc dwa potaram się wbić 60 to robie BP kupuje raptora i wtedy można się bawić ;] ale teraz robie za poczciwego INT buffera ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scamp
Administrator



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Qebecq

PostWysłany: Pon 9:43, 08 Sty 2007    Temat postu:

Drogi Dark-u otóż oswiadczam ci ze raptor nie jest dla BP dla niego stworzony został miecz "Mirage" poprostu cudo poza tym BP ma premie do mace-ow i mieczy :]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scamp dnia Pon 15:40, 08 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkBuffer
Rycerz zakonny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:28, 08 Sty 2007    Temat postu:

już na ko mi to pisali wiem wiem sorry ale dzięki za przypomnienie ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buhu
Siewca Wiatru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KcK

PostWysłany: Pią 17:23, 12 Sty 2007    Temat postu:

a wiec znalazlem na polskim forum KO takie info (odnoszace sie chyba do USKO wiec nie wiem czy to u nas tak samo wyglada):

Cytat:
Aby wziasc udzial w jakiejkolwiek wojnie, musisz udac sie do Lunar Valey Entrance o odpowiedniej porze i wejsc w brame. Zostaniesz teleportowany na Pole Bitwy gdzie twoim celem bedzie zabicie 3 NPC wroga: Warder 1, Warder 2 i Keeper, ale jednoczesnie nie mozesz pozwolic zeby przeciwnik zabil twoich NPCow. Jesli nikt nie zabije wszystkich NPC to wygrywa ta strona ktora zabila ich najwiecej. Jesli obie strony zabily tyle samo NPC to wojne wygrywa ta nacja ktora wygrala ostatnim razem.
Jesli kogos zabijesz na wojnie, zyskujesz 50NP. Jesli zginiesz to tracisz 50NP (jesli nie masz NP to 5% expa), 50% (chyba) kasy (wiec najlepiej zostawic ja w Inn) i ladujesz w wiezieniu. Drzwi wiezienia otwieraja sie na 20 sekund co 3 minuty.

Lunar War: Trwa maksymalnie 2 godziny (razem z inwazja) wstep od 30lvl (ale nie radze wchodzic tam jesli sie nie ma lvl 55+). Maksymalnie 120 osob.
Dark Lunar War: Trwa maksymalnie 2 godziny (nie ma inwazji), wstep od 30lvl do 50lvl (nie mozna sie dostac obnizajac sobie poziom). Maksymalnie 120 osob.
Inwazja: Nacja ktora wygra Lunar War, moze urzadzic inwazje na ziemie przegranych. Zasady co do straty i zysku NP i kasy takie same jak na wojnie. Celem inwazji jest zdobywanie miast a dokladniej zniszczenie monumentow znajdujacych sie w nich (te krysztaly). W minute po zniszczeniu monumentu wszyscy najezdzcy w promieniu 100m od monumentu zdobeda 50NP i 50k zlota. Jesli utrzymaja go przez nastepne 10 minut to zdobeda nastepne 50NP i 50k, pozniej co 5 minut beda dostawac 25NP i 25k zlota. Oczywiscie obroncy moga odzyskac monument, jesli to sie uda kazdy z nich w promieniu 100m dostaje 50NP i 50k zlota (pozniej juz zadnych bonusow za czas). Za zdobycie glownej glownego miasta (Piana/Breth) dostaje sie 4 razy tyle co za normalne miasto.
Kiedy czas inwazji sie skonczy najezdzcy sa teleportowani do swojego swiata


jak zauwazylem nie sprawdzilo sie to u nas ale moze cos pozmieniali =/ nie wiem... jak ktos wie cos w tym temacie to poprosze rozwinac watek!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
add_me_pls
Chłop z widłami



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:21, 19 Sty 2007    Temat postu:

Buhu możesz podać adres, mógbym się wypowiedzieć na ten temat jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buhu
Siewca Wiatru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KcK

PostWysłany: Sob 10:47, 20 Sty 2007    Temat postu:

add znalazlem ta wypowiedz na [link widoczny dla zalogowanych] nie zapisalem sobie konkretnie linka do niej Smile tam poszukaj!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu Siewcy_Wiatru na serwie MYKO i USKO Strona Główna -> Archiwum-O wszystkim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin